1 - Sluiting van het contract
Elke bestelling van producten impliceert de onvoorwaardelijke aanvaarding van deze algemene verkoopsvoorwaarden.
2 - Prijzen
Goederen worden gefactureerd tegen het tarief dat geldt op de dag dat de bestelling wordt geplaatst.
3 - Levering
Levering vindt plaats door levering aan een expediteur of vervoerder op het terrein van de verkoper of op een ander aangewezen terrein. De goederen moeten door de koper worden gecontroleerd wanneer ze onder zijn hoede worden genomen. In geval van schade of ontbrekende artikelen, klachten over zichtbare gebreken of niet-conformiteit van het geleverde product, moet de koper duidelijke en nauwkeurige schriftelijke voorbehouden maken aan de verkoper of de vervoerder binnen 48 uur na de leveringsdatum. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om elke rechtvaardiging voor de realiteit van de geconstateerde afwijkingen te leveren.
4 - Levertijden
Behalve in geval van overmacht (oorlog, oproer, brand, volledige of gedeeltelijke staking, enz.), heeft de koper in geval van een laattijdige levering die meer dan twee weken na de indicatieve leveringsdatum duurt, de mogelijkheid om zijn bestelling te annuleren, zonder aanspraak te kunnen maken op enige schadevergoeding.
5 - Retourzendingen
Retourzendingen van producten worden geaccepteerd op voorwaarde dat ze in de originele staat zijn en binnen de aangegeven termijnen. Houd er echter rekening mee dat de retourkosten volledig voor rekening van de klant zijn.
6 - Restitutiebeleid
De boetiek CBDSol verplicht zich tot terugbetaling als u uw bestelling niet binnen 21 dagen na betaling hebt ontvangen.
De boetiek CBDSol verbindt zich er ook toe om u terug te betalen als u zich bedenkt en het product naar ons terugstuurt, op uw kosten en op voorwaarde dat u het pakket niet hebt geopend, dat met tape moet worden dichtgeplakt.
AttentieLet op: Zodra je bestelling is geleverd, kunnen we je geen geld meer teruggeven.
7. Ontbrekende of defecte producten
Als je merkt dat er een product ontbreekt of defect is in je bestelling, heb je 72 uur vanaf de ontvangst van je pakket om een klacht in te dienen. Verzoeken die na deze tijd binnenkomen, kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
Als u een probleem wilt melden, kunt u contact met ons opnemen via contact@cbdsol.info met vermelding van de volgende informatie:
- Uw bestelnummer.
- Een duidelijke beschrijving van het ondervonden probleem.
- Foto's van het defecte product of de verpakking, indien nodig.
Wij verbinden ons ertoe uw klacht zo snel mogelijk te behandelen.
8 -Garantie
De verkoper zal de grootste zorg besteden aan de uitvoering van de bestelling en aan de kwaliteit van de producten. In geval van een door de verkoper erkend gebrek, beperkt de verplichting van de verkoper zich tot de vervanging of de terugbetaling van de gebrekkige hoeveelheden, zonder verdere vergoeding. Defecten en schade als gevolg van opslag, behandeling, transport of gebruik onder abnormale omstandigheden of omstandigheden die niet overeenstemmen met de aard, instructies of geschiktheid voor gebruik van het product, zijn uitgesloten van de garantie.